Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธณัฐดา อุตสุภาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:08Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:08Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ธ1411คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466821en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8877-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectบริษัท บอรอล คอนกรีต (ประเทศไทย) จำกัดen_US
dc.subjectลูกค้า -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectความพอใจen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectอุตสาหกรรมผลิตภัณฑ์คอนกรีตen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมทางการตลาดผลิตภัณฑ์คอนกรีตผสมเสร็จของ บริษัท บอรอล คอนกรีต (ประเทศไทย) จำกัด สาขาเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of ready-mixed concrete of boral concrete (Thailand) Company Limited, Chiang Mai Branch / ธณัฐดา อุตสุภาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0952ta_tpg.pdf512.7 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_abs.pdf481.35 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_con.pdf471.63 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_ch1.pdf465.5 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_ch2.pdf497.47 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_ch3.pdf460.93 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_ch4.pdf616.96 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_ch5.pdf535.81 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_bib.pdf463.13 kBAdobe PDFView/Open
mark0952ta_app.pdf535.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.