Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิชิต ชอบพานิชen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:13Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:13Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ว323ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419035en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8757-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสลากออมสินen_US
dc.subjectผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสลากออมสินพิเศษงวดที่ 31 ของผู้บริโภค = Marketing mix factors affecting consumers' buying decision of Premium savings certificate 31en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0850wc_tpg.pdf538.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_abs.pdf479.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_con.pdf491.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch1.pdf486.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch2.pdf562.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch3.pdf540.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch4.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch5.pdf600.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_bib.pdf463.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_app.pdf525.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.