Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8501
Title: การรับรู้คุณภาพบริการของผู้ใช้บริการสถาบันวิชาการ ทีโอที = Customers perception of service quality of TOT acadamy / อัญชิสา ภิเศก
Authors: อัญชิสา ภิเศก
Authors: อัญชิสา ภิเศก
Keywords: สถาบันวิชาการ ทีโอที;โทรคมนาคม;บริการลูกค้า
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว 384 อ113ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1389344
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8501
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948aps_tpg.pdf456.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_abs.pdf446.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_con.pdf462.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch1.pdf492.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch2.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch3.pdf497.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch4.pdf817.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_ch5.pdf692.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_bib.pdf488.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0948aps_app.pdf523.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.