Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุชานันท์ อนุกูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:14Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:14Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ส422ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385955en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8434-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเนื้อไก่ -- นครปฐมen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- นครปฐมen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเนื้อไก่ของผู้บริโภคในจังหวัดนครปฐม = Marketing mix factors affecting consumers buying decision to purchase chicken produce in Nakhon Pathom Province / สุชานันท์ อนุกูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948sa_tpg.pdf198.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_abs.pdf215.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_con.pdf311.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_ch1.pdf211.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_ch2.pdf285.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_ch3.pdf203.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_ch4.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_ch5.pdf763.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_bib.pdf177.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sa_app.pdf289.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.