Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8327
Title: | ทัศนคติและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อบะหมี่กึ่งสำเร็จรูปตรามาม่าของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Attitudes and marketing mix factors affecting the purchasing of Mama brand instant noodle of customers in Mueang District, Chiang Mai Province / ปิยะนารี สิงห์เชื้อ |
Authors: | ปิยะนารี สิงห์เชื้อ |
Authors: | ปิยะนารี สิงห์เชื้อ |
Keywords: | การตลาด;บะหมี่สำเร็จรูป;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2547 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 381 ป3611ท |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1357547 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8327 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947ps_tpg.pdf | 195.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_abs.pdf | 273.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_con.pdf | 462.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch1.pdf | 220.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch2.pdf | 373.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch3.pdf | 210.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch4.pdf | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_ch5.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_bib.pdf | 180.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ps_app.pdf | 288.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.