Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8303
Title: ปัจจัยทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ประกอบการร้านค้า ณ ศูนย์หัตถกรรมบ้านถวายในการใช้บริการไปรษณีย์ ณ ที่ทำการไปรษณีย์หางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing factors effecting Ban Tawai's Entrepreneur Toward Postal Service at Hang Dong Post Office, Chiang Mai Province / อรอนงค์ สีมันตร
Authors: อรอนงค์ สีมันตร
Authors: อรอนงค์ สีมันตร
Keywords: ศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย;ที่ทำการไปรษณีย์หางดง;การตลาด;ร้านค้า -- เชียงใหม่;ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่;ไปรษณีย์ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 อ179ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354719
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8303
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0547os_tpg.pdf203.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0547os_abs.pdf243.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0547os_con.pdf282.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0547os_ch1.pdf243.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0547os_ch2.pdf247.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0547os_ch3.pdf209.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0547os_ch4.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open
mba0547os_ch5.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
mba0547os_bib.pdf159.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0547os_app.pdf405.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.