Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8241
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการร้านล้างอัดฉีดรถยนต์ ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting consumers in service selection of car care shop in Mueang district, Samut Sakhon province / วงค์เดือน สัตย์สมนึก
Authors: วงค์เดือน สัตย์สมนึก
Authors: วงค์เดือน สัตย์สมนึก
Keywords: การตลาด;รถยนต์ -- การทำความสะอาด
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว 658.8 ว121ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353147
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8241
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1047ws_tpg.pdf197.13 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_abs.pdf243.9 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_con.pdf247.36 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch1.pdf190.49 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch2.pdf235.39 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch3.pdf212.78 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch4.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch5.pdf491.92 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_bib.pdf168.05 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_app.pdf276.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.