Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิทยา ศิริธนานุกูลวงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:36Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:36Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 ว346ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333875en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8048-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectก๊าซปิโตรเลียมอัดเหลวen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อก๊าซปิโตเลียมเหลวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = The Marketing mix factors affecting customers buying liquefied petroleum gas in Mueang district, Samut Sakhon Province / วิทยา ศิริธนานุกูลวงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946wsr_tpg.pdf261.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_abs.pdf210.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_con.pdf274.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_ch1.pdf246.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_ch2.pdf357.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_ch3.pdf215.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_ch4.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_ch5.pdf636.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_bib.pdf166.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0946wsr_app.pdf243.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.