Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/78120
Title: การประยุกต์ใช้ความเป็นจริงเสมือนแบบ 360 องศาสำหรับงานออกแบบห้องน้ำในร้านค้าวัสดุก่อสร้างเพื่อเพิ่มสัดส่วนการตัดสินใจซื้อของลูกค้า
Other Titles: Application of 360-degree virtual reality for in-store bathroom design to improve the customer purchasing decision
Authors: สุนทร สุนทราภา
Authors: มานพ แก้วโมราเจริญ
สุนทร สุนทราภา
Keywords: ร้านค้าวัสดุก่อสร้าง;เทคโนโลยีความเป็นจริงเสมือน;ใบสั่งซื้อสินค้า;กระเบื้อง;สุขภัณฑ์
Issue Date: May-2022
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Abstract: This research is a study to find ways to help decision-making in the purchase of tiles, sanitary ware to increase the number of purchase and order summary of customer in-store. At present, customer decision to buy products is delayed, causing problems in business results to decrease. The method of case study by comparing two methods (1) Virtual Reality Technology (2) 3d Model To use in making decisions about buying tiles and sanitary ware by Tile look program. To model the size of a bathroom. With the size less than nine square meters. Case study In a sample of 40 people divided into 2 groups of 20 people each. Display at Boonthavorn Chiangmai Store. The result shows that the customers using Virtual Reality Technology placing more orders
URI: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/78120
Appears in Collections:ENG: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
630632104 สุนทร สุนทราภา.pdf2.98 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.