Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 21 (Search time: 0.013 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเม็ดพลาสติกพอลิเอทิลีนชนิดความหนาแน่นสูงของโรงงานอุตสาหกรรมพลาสติกในกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Factors affecting plastics factories buying decisions of high density polyethylene resin in Bangkok and Vicnity / จติรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
จตุรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อคอมพิวเตอร์ที่มีตรายี่ห้อของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumers buying decisions of Brand Name computers in Bangkok metropolitan / มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
2554
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในกรุงเทพมหานคร และปริมณฑลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟสดที่ร้านคาเฟ่อเมซอน ณ สถานีบริการน้ำมัน ปตท. = Service marketing mix factors affecting customer in Bangkok and Greater Bangkok Areas towards purchasing freshly-brewed coffee at Amazon Cafe in PTT Gas Stations / ปวีณา วงศ์งามใส
ปวีณา วงศ์งามใส
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อบ้านราคาสามถึงสิบล้านบาทในเขตสายไหม กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers towards buying houses priced between three and ten million bath within Khet Sai Mai, Bangkok / ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครในการซื้อน้ำยาล้างจาน = Marketing mix factors affecting consumers in Bangkok towards purchasing dishwashing liquid / วิโรจน์ ถาวรประชา
วิโรจน์ ถาวรประชา
2553
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านเดี่ยวราคา 3-5 ล้านบาทของผุ้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting customer decision towards buying single house of 3-5 million bath in Bangkok / เฉลิมพงศ์ ชยวัฑโฒ
เฉลิมพงศ์ ชยวัฑโฒ
2550
ทัศนคติที่มีต่ออาหารดัดแปลงพันธุกรรมในนมถั่วเหลืองพร้อมดื่มของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer's attitudes toward genetically modified foods of Ready To Drink soya milk in Bangkok metropolitan / ใกล้รุ่ง ปัญญาคม;"Consumer's attitudes toward genetically modified foods of Ready To Drink soya milk in Bangkok metropolitan"
ใกล้รุ่ง ปัญญาคม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเฟอร์นิเจอร์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Retailing mix factors affecting consumers buying decision of furniture in Bangkok metropolitan / ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of frozen Ready-to-eat meals in Bangkok / อุทัย สายนิยม
อุทัย สายนิยม
2554
ปัจจัยที่มีส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภควัยทำงานในกรุงเทพมหานครในการตัดสินใจซื้อเครื่องดื่มฟังก์ชันนัลดริงก์ = Marketing mix factors affecting working-aged consumers in Bangkok towards buying decision of functional drinks / ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์
ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์
Discover
Author
1
กรกนก มีประเสริฐวาจา
1
จตุรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
1
ชัชชฏา ถิระชัยกุล
1
ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
1
นพดล เจริญวิริยะธรรม
1
ปวีณา วงศ์งามใส
1
ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์
1
พิทูร สุวรรณชัย
1
พิสมัย เหล่าไทย
1
มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
.
next >
Subject
6
การจัดการตลาด
6
การตลาด
2
บ้าน -- การจัดซื้อ
1
การตลาด -- กรุงเทพฯ
1
กาแฟ -- การจัดซื้อ
1
คอมพิวเตอร์
1
ตา -- โรค -- การรักษา
1
ที่อยู่อาศัย -- การจัดซื้อ
1
นมถั่วเหลือง
1
น้ำยาล้างจาน
.
next >
Date issued
2
2555
3
2554
1
2553
3
2552
4
2551
8
2550