Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.007 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2548การออกแบบตัวชี้วัดผลการปฏิบัติงานระดับบุคคลส่วนบริการลูกค้าจังหวัดเชียงใหม่ บริษัท ทศท คอร์ปอเรชั่น จำกัด (มหาชน) = Designation of personal key performance indicators for the Chiang Mai Customer Service Sector TOT Corporation Public Company Limited / กาญจนา คุชกะกาญจนา คุชกะ
2548ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการด้านสินเชื่อเช่าซื้อของบริษัท นิ่มซี่เส็งลิสซิ่ง จำกัด = The Customers's satisfaction towards hire purchase loan services of Nim See Seng Leasing Company Limited / ปิยะนาถ สุวิทย์ศักดานนท์ปิยะนาถ สุวิทย์ศักดานนท์
2548ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของโรงแรม ดิ อินเตอร์เนชั่นแนล เชียงใหม่ = Costumer's satisfaction toward the services of the International Hotel Chiangmai / สมศิริ นิสิตศิริสมศิริ นิสิตศิริ
2548ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้บริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่ยนต์กิจ = Customers satisfaction towards the services of Chiang Mai Yontrakit Limited Partnership. / อภิพงศ์ บุญธรานุรักษ์อภิพงศ์ บุญธรานุรักษ์