Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/71079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศักดา สวาทะนันทน์-
dc.contributor.authorธีรนุช ผุดสวัสดิ์en_US
dc.date.accessioned2020-12-03T07:26:16Z-
dc.date.available2020-12-03T07:26:16Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/71079-
dc.description.abstractThe purpose of this independent study was to construct of Computer-Assisted Instructional Game on the Principle of Art Composition for Grade 7 Students at Namdibwittayakom School, Lamphun Province. The Computer-Assisted Instruction was constructed and tried out with 20 students of Grade 7 Namdibwittayakom School, Lamphun Province who studied in the second semester of the academic year 2019. The efficiency of the Computer-Assisted Instruction was set at 80/80. The result of this study indicated that the constructed Computer-Assisted Instruction had the efficiency level at 85.50/86.25 which was higher than the set criterion.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่en_US
dc.subjectบทเรียนen_US
dc.subjectคอมพิวเตอร์ช่วยสอนen_US
dc.subjectเกมen_US
dc.subjectองค์ประกอบศิลป์en_US
dc.subjectนักเรียนen_US
dc.subjectโรงเรียนน้ำดิบวิทยาคมen_US
dc.titleการสร้างบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนประเภทเกม เรื่อง หลักการจัดองค์ประกอบศิลป์ สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนน้ำดิบวิทยาคม จังหวัดลำพูนen_US
dc.title.alternativeConstruction of computer-assisted instructional games on the principle of art composition for grade 7 students at Namdibwittayakom School, Lamphun Provinceen_US
dc.typeIndependent Study (IS)
thesis.degreemasteren_US
thesis.description.thaiAbstractการค้นคว้าแบบอิสระในครั้งนี้ มีวัตถุประสงค์เพื่อสร้างบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนประเภทเกม เรื่องหลักการจัดองค์ประกอบศิลป์ สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนน้ำดิบวิทยาคม จังหวัดลำพูน ในภาคเรียนที่ 2 ปีการศึกษา 2562 จำนวน 20 คน กำหนดเกณฑ์ประสิทธิภาพของบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนไว้ที่ 80/80 จากการศึกษา พบว่า บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนที่ผู้ศึกษาสร้างขึ้นมีประสิทธิภาพ 85.50/86.25 ซึ่งสูงกว่าเกณฑ์ที่กำหนดไว้en_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
580232058 ธีรนุช ผุดสวัสดิ์.pdf12.57 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.