Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28225
Title: การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคที่มีต่อร้านอาหารฟาสต์ฟู้ด ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers' perception of the marketing position of fast food restaurants in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / วรรณภา ศิริพงษ์
Authors: วรรณภา ศิริพงษ์
Authors: วรรณภา ศิริพงษ์
Keywords: ร้านอาหารฟาสต์ฟู้ด -- เชียงใหม่;ความพอใจของผู้บริโภค;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 647.95 ว177ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1356433
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28225
Appears in Collections:GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0947ws_tpg.pdf193.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_abs.pdf268.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_con.pdf220.38 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch1.pdf233.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch2.pdf705.75 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch3.pdf219.93 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch4.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch5.pdf499.12 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_bib.pdf188.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_app.pdf296.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.