Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนคร เลิศพิสัณห์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:28:35Z-
dc.date.available2014-09-18T07:28:35Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 น117ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508603en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22061-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectเว็บไซต์en_US
dc.subjectโปรแกรมคอมพิวเตอร์en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้โปรแกรมค้นดูเว็บของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumers' behavior in selecting web browser in Chiang Mai Province / นคร เลิศพิสัณห์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ20255nl_tpg.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_abs.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_con.pdf2.08 MBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_ch1.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_ch2.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_ch3.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_ch4.pdf15.23 MBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_ch5.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_bib.pdf943.47 kBAdobe PDFView/Open
econ20255nl_app.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.