Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสมชาย ใจสุวรรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:05Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:05Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ส162คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1520029en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21307-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectบริการเช่าทรัพย์en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการเช่าเต็นท์ผ้าใบของห้างหุ้นส่วนจำกัด ใจสุวรรณ = Consumersatisfaction toward marketing mix factors of tent renting service of Jaisuwan Limited Partnership / สมชาย ใจสุวรรณ์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955sj_tpg.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_abs.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_con.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_ch1.pdf705.97 kBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_ch2.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_ch3.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_ch4.pdf24.68 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_ch5.pdf11.21 MBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_bib.pdf397.53 kBAdobe PDFView/Open
mba30955sj_app.pdf4.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.