Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorประสงค์ วงศ์กิจศักดาen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:29Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:29Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ป17118คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462879en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21266-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectธนาคารไทยพาณิชย์en_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of Siam Commercial Bank Public Company Limited in Bangkok / ประสงค์ วงศ์กิจศักดาen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952pw_tpg.pdf508.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_abs.pdf494.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_con.pdf470.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch1.pdf452.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch2.pdf488.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch3.pdf463.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch4.pdf559.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_ch5.pdf524.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_bib.pdf474.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0952pw_app.pdf554.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.