Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุรพันธ์ อรชุนen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:53:43Z-
dc.date.available2014-09-18T06:53:43Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส476ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321655en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21161-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectประกันรถยนต์ -- ลำพูนen_US
dc.subjectรถยนต์en_US
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกบริษัทประกันภัยรถยนต์ของผู้ใช้รถยนต์ในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน / สุรพันธ์ อรชุนen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0546so_tpg.pdf74 kBAdobe PDFView/Open
mba0546so_abs.pdf123.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0546so_con.pdf147.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0546so_ch1.pdf119.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0546so_ch2.pdf167.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0546so_ch3.pdf116.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0546so_ch4.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
mba0546so_ch5.pdf752.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0546so_bib.pdf60.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0546so_app.pdf674.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.