Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/18422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนพเก้า พงษ์อมรพรหมen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T04:07:27Z-
dc.date.available2014-09-18T04:07:27Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 น165ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1483639en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/18422-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectกระเป๋า -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อกระเป๋าแบรนด์เนมในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the buyers' choice of Brandname Bags in Chiang Mai Province / นพเก้า พงษ์อมรพรหมen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:SOC: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.