Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15205
Title: การเปรียบเทียบความหวังในปัจจัยส่วนประสมการตลาดและการรับรู้คุณภาพบริการของผู้บริโภค ที่มีต่อศูนย์บริการตัวแทนจำหน่ายรถยนต์โตโยต้าและฮอนด้าในเขตกรุงเทพมหานคร = Comparison of consumers'expectation of marketing mix and perceptions of service quality between Toyota and Honda car Dealers'Service in Bangkok / วชิระ พูลทิพย์
Authors: วชิระ พูลทิพย์
Authors: วชิระ พูลทิพย์
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ;บริการลูกค้า;การจัดการตลาด;การขาย -- รถยนต์
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 658.8342 ว123ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1489315
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15205
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.