Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13196
Title: การปรับปรุงการให้บริการลูกค้าของเชียงใหม่ไนท์ซาฟารีโดยใช้เทคนิคการกระจายหน้าที่เชิงคุณภาพ = Improvement of customer service at Chiang Mai Night Safari using quality function deployment technique / ปุณญาภา สิงห์ประทาน
Authors: ปุณญาภา สิงห์ประทาน
Authors: ปุณญาภา สิงห์ประทาน
Keywords: สวนสัตว์ -- ความพอใจในการใช้บริการ;ความสัมพันธ์กับลูกค้า;บริการลูกค้า
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ป443ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1489330
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13196
Appears in Collections:ENG: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.