Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธิติมา ตั้งนนทพัทธ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:12Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:12Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ธ343ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454686en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9404-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectก๋วยเตี๋ยว -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectร้านอาหาร -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเส้นก๋วยเตี๋ยวของร้านก๋วยเตี๋ยว ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting flat rice noodle purchasing preferences of noodle shops in Mueang Chiang Mai district / ธิติมา ตั้งนนทพัทธ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim1151tt_tpg.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_abs.pdf515.79 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_con.pdf496.72 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch1.pdf491.3 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch2.pdf606.67 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch3.pdf531.1 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch4.pdf748.19 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_ch5.pdf609.91 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_bib.pdf476.41 kBAdobe PDFView/Open
agim1151tt_app.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.