Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอลิษา ชวลิตจารีธรรมen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:22Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:22Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 643.1 อ173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1435377en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9138-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectท่าอากาศยานen_US
dc.subjectที่อยู่อาศัยen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกที่อยู่อาศัยของผู้ปฎิบัติงานภายในท่าอากาศยานสุวรรณภูมิ จังหวัดสมุทรปราการ = The Marketing mix factors affecting the selection of residence by Employees at Suvarnabhumi Airport, Samutprakan Province / อลิษา ชวลิตจารีธรรมen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551ac_tpg.pdf460.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_abs.pdf484.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_con.pdf526.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_ch1.pdf473.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_ch2.pdf506.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_ch3.pdf495.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_ch4.pdf874.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_ch5.pdf645.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_bib.pdf477.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ac_app.pdf588 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.