Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8814
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เชิดชัย หุยากรณ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:39Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:39Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ช642ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419121 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8814 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.subject | รถจักรยานยนต์ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านจำหน่ายอุปกรณ์และซ่อมบำรุงรถจักรยานยนต์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumer selection of motorcycle maintenance and parts shops in Mueang Samut Sakhon District / เชิดชัย หุยากรณ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0950ch_tpg.pdf | 528.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_abs.pdf | 488.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_con.pdf | 486.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_ch1.pdf | 489.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_ch2.pdf | 502.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_ch3.pdf | 486.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_ch4.pdf | 985.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_ch5.pdf | 617.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_bib.pdf | 474.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ch_app.pdf | 559.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.