Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:06Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:06Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ป446ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400454en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8574-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectไส้กรอกen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไส้กรอกของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase sausages in Mueang district, Chiang Mai province / ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949pr_tpg.pdf230.28 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_abs.pdf226.97 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_con.pdf233.49 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch1.pdf135.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch2.pdf195.01 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch3.pdf135.01 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch4.pdf517.03 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch5.pdf284.89 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_bib.pdf132.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_app.pdf163.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.