Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorประภาส ปั้นศิริen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:03Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:03Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ป17116ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371711en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8409-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectหัตถกรรม -- การส่งออกen_US
dc.subjectผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่. อำเภอหางดงen_US
dc.subjectการขนส่ง -- เชียงใหม่. อำเภอหางดงen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกตัวแทนขนส่งสินค้าของผู้ประกอบการส่งออกสินค้าหัตถกรรมไม้แกะสลัก ศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors effecting handicraft exporters selection of freight forwarders in Ban Thawai Handicraft Center, Hang Dong District, Chiang Mai Province / ประภาส ปั้นศิริen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0748pp_tpg.pdf473.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_abs.pdf517.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_con.pdf600.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_ch1.pdf518.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_ch2.pdf545.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_ch3.pdf472.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_ch4.pdf3.94 MBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_ch5.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_bib.pdf437.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0748pp_app.pdf812.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.