Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 237 (Search time: 0.02 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2008Development of a local environment curriculum integrating process-oriented teaching methods for students studying in a multi-grade group = การพัฒนาหลักสูตรสิ่งแวดล้อมท้องถิ่นที่บูรณาการวิธีการสอนแบบเน้นกระบวนการ สำหรับนักเรียนที่เรียนในกลุ่มคละระดับชั้น / Uraiwan HanwongUraiwan Hanwong
2008Building potentials of the aging center committee in management of learning activities through participatory action research = การเสริมสร้างศักยภาพของคณะกรรมการศูนย์บริการผู้สูงอายุในการดำเนินงานจัดกิจกรรมการเรียนรู้โดยการวิจัยเชิงปฏิบัติการแบบมีส่วนร่วม / Wannipa BunrayongWannipa Bunrayong
2008Employing the participatory process to develop standards indicators appropriate for internal quality assurance system in special education schools = การใช้กระบวนการมีส่วนร่วมเพื่อพัฒนามาตรฐานและตัวบ่งชี้ที่เหมาะสมสำหรับระบบประกันคุณภาพการศึกษาภายในของโรงเรียนการศึกษาพิเศษ / Pikul LeosiripongPikul Leosiripong
2008Development of instructional strategies for enhancing the potential of higher education learners with different learing styles = การพัฒนายุทธศาสตร์การสอนเพื่อส่งเสริมศักยภาพของผู้เรียนระดับอุดมศึกษา ที่มีรูปแบบการเรียนรู้ที่ต่างกัน / Krongkarn ArunrutanaKrongkarn Arunrutana
2009Development of school-based character education curriculum with emphasis on integration into content area instruction for the Prince Royal's Collecge = การพัฒนาหลักสูตรอุปนิสัยศึกษาโดยใช้โรงเรียนเป็นฐานที่เน้นการบูรณาการเข้ากับการเรียนการสอนกลุ่มสาระในโรงเรียนปรินส์รอยแยลส์วิทยาลัย / Sirilak FuangkarnSirilak Fuangkarn
2008Effects of using the multi-dimension social interaction training program on social skill development of adolescents with autism : case studies = ผลของการใช้โปรแกรมฝึกปฏิสัมพันธ์ทางสังคมแบบมิติประสมที่มีต่อการพัฒนาทักษะทางสังคมของเด็กวัยรุ่นออทิสติก : กรณีศึกษา / Nongluck KienngamNongluck Kienngam
2008Development of learning activities to promote thinking skills of Mathayom Suksa 2 students in schools attached to Chiang Mai educational service area office 2 = การพัฒนากิจกรรมการเรียนรู้เพื่อส่งเสริมทักษะการคิดสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ในโรงเรียนสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาเชียงใหม่ เขต 2 / Puangpayorm ChidthongPuangpayorm Chidthong
2008Implementation of competency-based language teaching to enhance Undergraduates' English speaking skill and self-confidence = การใช้การสอนภาษาที่เน้นสมรรถภาพเพื่อเพิ่มพูนทักษะการพูดภาษาอังกฤษ และความมั่นใจของนักศึกษาระดับปริญญาตรี / Siam ChutimaSiam Chutima
2008Development of an Integrated Social Studies, Religions and Cultures curriculum based on the national core curriculum and local community learning resources for grade level 4 students = การพัฒนาหลักสูตรบูรณาการในกลุ่มสาระสังคมศึกษา ศาสนา และวัฒนธรรม โดยใช้หลักสูตรแกนกลางของชาติและแหล่งเรียนรู้ในชุมชนเป็นฐานสำหรับนักเรียนช่วงชั้นที่ 4 / Sakonlawat SuthamaneeSakonlawat Suthamanee
2012Model for health promotion leadership development of nursing students in nursing college under Praboromrajchanok institute, The Mimistry of Public Health = รูปแบบการพัฒนาภาวะผู้นำด้านการสร้างเสริมสุขภาพของนักศึกษาพยาบาล วิทยาลัยพยาบาล สังกัดสถาบันพระบรมราชชนก กระทรวงสาธารณสุข / Pimjai AunbanPimjai Aunban