Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 237 (Search time: 0.02 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2003Effects of three types of background knowledge activation on students' reading comprehension / Busarakam RaksakomanaBusarakam Raksakomana
2003Use of metacognitive strategies to promote English writing ability of second year students, Payap University, Chiang Mai Province / Nattawat UtthangkornNattawat Utthangkorn
2007Engaging mathayom suksa 3 students in multiple intelligences-based activities to promote English language skills and self-directed learning = การให้นักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 มีส่วนร่วมในการใช้กิจกรรมพหุปัญญาเพื่อส่งเสริมทักษะภาษาอังกฤษและเรียนรู้ด้วยตนเองในการเรียนภาษาอังกฤษ / Mary Ceres Porto BruniaBrunia, Mary Ceres Porto
2006Vocabulary learnings strategies in English reading in a natural setting of students, Chiang Mai University = กลวิธีการเรียนรู้คำศัพท์ในการอ่านภาษาอังกฤษในบริบทตามธรรมชาติของนักศึกษามหาวิทยาลัยเชียงใหม่ / Aaron Koh Thong ChiangAaron Koh Thong Chiang
2007The Development of metacognitive strategies to promote the English learning ability of university students = การพัฒนากลวิธีอภิปัญญาเพื่อส่งเสริมความสามารถด้านภาษาอังกฤษของนักศึกษามหาวิทยาลัย / Saijhae SuppakitjumnongSaikhae Supakitjumnong
2007Applying the cooperative learning techniques to develop speaking-listening abilities and interpersonal skills of beginner level students = การใช้เทคนิคการเรียนแบบร่วมมือเพื่อพัฒนาความสามารถในการฟัง-พูดและทักษะสัมพันธภาพระหว่างบุคคลของนักเรียนระดับต้น / Victoria KhaminkhieoVictoria Khaminkhieo
2007Development of English curriculum using learner-centered innovation with the cooperation of Rajamangala University of Technology Lanna network = การพัฒนาหลักสูตรวิชาภาษาอังกฤษโดยใช้นวัตกรรมการจัดการเรียนรู้ที่เน้นผู้เรียนเป็นสำคัญ ภายใต้ความร่วมมือของเครือข่ายมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลล้านนา / Pornhathai TanjitanontPornhathai Tanjitanont
2002Development of an activity management model to promote reading habits of second grade level students = การพัฒนารูปแบบการจัดกิจกรรมส่งเสริมนิสัยรักการอ่าน สำหรับนักเรียนช่วงชั้นที่ 2 / Sasithorn IntoonSasithorn Intoon
2008Science teaching for successful intelligence to develop learning of Mathayom Suksa 1 students = การสอนวิทยาศาสตร์เพื่อปัญญาแห่งความสำเร็จสำหรับพัฒนาการเรียนรู้ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 / Weerasak ChomphucomeWeerasak Chomphucome
2008Development of daily life skills of the educable mentally retarded children through task analysis training approach focusing on school and family cooperation = การพัฒนาทักษะชีวิตประจำวัน ของเด็กที่มีความบกพร่องทางสติปัญญาระดับเรียนได้ โดยวิธีการฝึกตามหลักการวิเคราะห์งานที่เน้นความร่วมมือระหว่างโรงเรียนและครอบครัว / Rojravee LekvicheonRojravee Lekvicheon