Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
EDU: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
การใช้กิจกรรมคาราโอเกะ เพื่อพัฒนาการออกเสียงและความเข้าใจในการฟังภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Using karaoke activity to develop english pronunciation and english listening comprehension among Mathayom Suksa 4 students / พิชญา นุเสน
พิชญา นุเสน
2547
การใช้กิจกรรมที่เน้นกลวิธีจิตพิสัยเพื่อส่งเสริมความสามารถในการฟังภาษาอังกฤษและความเชื่อมั่นในตนเอง ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษา = Implementing affective strategy-based activities to promote English listening ability and self-confidence of secondary school students / กายสิทธิ์ ศรีใจ
กายสิทธิ์ ศรีใจ
2550
การใช้กิจกรรมสถานการณ์จำลองเพื่อส่งเสริมความสามารถในการฟัง พูดภาษาอังกฤษและแรงจูงใจของนักเรียนในระดับกำลังพัฒนา = Use of simulation activities to promote English listening speaking abilities and motivation of developing level students / เอกอนงค์ ปวง
เอกอนงค์ ปวง
2551
กิจกรรมการเรียนโดยใช้ภาพยนตร์เพื่อส่งเสริมความสามารถในการฟังภาษาอังกฤษและการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Learning activities using movies to promote english listening ability and critical thinking of Mathayom Suksa 4 Students / อรพรรณ สุธาพันธ์
อรพรรณ สุธาพันธ์
2546
การใช้กิจกรรมบทบาทสมมติตามแนวการสอนภาษาเพื่อการสื่อสาร เพื่อส่งเสริมความสามารถในการฟัง พูด ภาษาอังกฤษ และแรงจูงใจของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 / กรรณิการ์ กาญจันดา
กรรณิการ์ กาญจันดา
2555
การใช้วิธีสอนสตอรี่ไลน์เพื่อพัฒนาความสามารถทางการฟังพูดภาษาอังกฤษและทักษะสังคมของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Use of storyline method to develop English listening-speaking abilities and social skills among Mathayom Suksa 4 student / ชรินภรณ์ สัจจธรรมวดี
ชรินภรณ์ สัจจธรรมวดี
2549
การใช้กิจกรรมที่เน้นกลวิธีทางการสื่อสาร เพื่อเพิ่มพูนความสามารถในการฟังพูดภาษาอังกฤษและลดความวิตกกังวลของนักเรียนระดับกำลังพัฒนา = Using activities focused on communication strategies to enhance listening-speaking abilities and decrease anxiety of developing level students / จิตติพร ไชยรินคำ
จิตติพร ไชยรินคำ
2552
การใช้วิดีทัศน์รายการคริส ดีลิเวอรี่ เพื่อส่งเสริมความสามารถในการฟังภาษาอังกฤษและความรู้คำศัพท์ ของนักเรียนระดับก้าวหน้า = Using Chris delivery video to promote English listening ability and vocabulary knowledge of expanding level students / รัตติกาล ชำนาญยา
รัตติกาล ชำนาญยา
Discover
Author
1
กรรณิการ์ กาญจันดา
1
กายสิทธิ์ ศรีใจ
1
จิตติพร ไชยรินคำ
1
ชรินภรณ์ สัจจธรรมวดี
1
พิชญา นุเสน
1
รัตติกาล ชำนาญยา
1
อรพรรณ สุธาพันธ์
1
เอกอนงค์ ปวง
Subject
3
ภาษาอังกฤษ -- การพูด
2
แรงจูงใจ
1
กิจกรรมการเรียนการสอน
1
ความวิตกกังวล
1
ความเชื่อมั่นในตนเอง
1
นักเรียนมัธยมศึกษา -- พะเยา
1
นักเรียนมัธยมศึกษา -- พะเยา. อำเภ...
1
นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงราย
1
นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่
1
ภาษาอังกฤษ -- การออกเสียง
.
next >
Date issued
1
2555
1
2554
1
2552
1
2551
1
2550
1
2549
1
2547
1
2546