Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
EDU: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ดวามสามารถในการคิดเชิงวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัะยมศึกษาปีที่ 3 ที่ได้รับการสอนแบบสืบเสาะหาความรู้โดยเสริมกิจกรรมการคิดเชิงวิทยาศาสตร์ = Scientific thinking ability of Mathayom Suksa 3 students learning through inquiry method supplemented by Scientific thinking activities / ธิดารัตน์ อินปาต๊ะ
ธิดารัตน์ อินปาต๊ะ
2554
การพัฒนาการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ผ่านการเรียน เรื่อง แบบรูปของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 = Developing mathematical reasoning through learning on patterns of Mathayom Suksa 1 students / นันทิกานต์ อาชีวะ
นันทิกานต์ อาชีวะ
2554
การใช้กลวิธีการวาดภาพเพื่อส่งเสริมความสามารถในการแก้ปัญหาโจทย์ปัญหาเรื่อง พื้นที่ผิวและปริมาตร ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 = Using drawing strategy to promote word problem solving ability on surface area and volume of Matthayom Suksa 3 / เบญจวรรณ นันตาเครือ
เบญจวรรณ นันตาเครือ
2554
การพัฒนาความสามารถในการแก้ปัญหาโดยใช้กิจกรรมการเรียนรู้แบบ 5อี สาหรับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนนาน้อย จังหวัดน่าน = Development of problem solving ability by using 5Es learning activity for Mathayom Suksa 3, Nanoi school, Nan province / พงค์พันธ์ ปิจดี
พงค์พันธ์ ปิจดี
2554
การใช้ปัญหาปลายเปิดทางคณิตศาสตร์เพื่อส่งเสริมการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนบ้านใหม่ศรีนคร จังหวัดนครสวรรค์ = Using openended mathematics problems to promote critical thinking among Mathayom Suksa 2 students at Banmaisrinakhon school, Nakhon Sawan province / กฤษณาพร สายรอด
กฤษณาพร สายรอด
Discover
Author
1
กฤษณาพร สายรอด
1
ธิดารัตน์ อินปาต๊ะ
1
นันทิกานต์ อาชีวะ
1
พงค์พันธ์ ปิจดี
1
เบญจวรรณ นันตาเครือ
Subject
2
การแก้ปัญหา
1
การเรียนรู้แบบผสมผสาน
1
กิจกรรมการเรียนการสอน
1
ความคิดและการคิด
1
ปริมาตร
1
พื้นผิว