Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
EDU: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-1 of 1 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
การใช้การแสดงแทนหลายรูปแบบเพื่อส่งเสริมความเข้าใจในการเรียน เรื่อง จำนวนเชิงซ้อนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนวัฒโนทัยพายัพ จังหวัดเชียงใหม่ = Using multiple representations to promote learning for understanding on complex number of mathayom suksa 5 students, Wattanothaipayap school, Chiang Mai province / นภาวัลย์ ประวัง
นภาวัลย์ ประวัง
Discover
Subject
1
คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน(ม...
1
จำนวนเชิงซ้อน
Date issued
1
2555