Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการเสริมความงามเล็บในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affection customer decision towards selecting nail beauty salon services in Mueang Chiang Mai District / อัจฉริยะ วัฒนาพร
อัจฉริยะ วัฒนาพร
2550
การวัดความจงรักภักดีต่อตรายี่ห้อของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ กรณีศึกษา ตรายี่ห้อเดอะ พิซซ่า คอมปะนี และ พิซซ่า ฮัท = A Measurement of brand loyalty of consumers in Chiang Mai Province : A case study of The Pizza Company and Pizza Hut Brands / มนต์ทิพย์ ทำนอง
มนต์ทิพย์ ทำนอง
Discover
Author
1
มนต์ทิพย์ ทำนอง
1
อัจฉริยะ วัฒนาพร
Subject
1
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
พิซซ่า
Date issued
1
2553
1
2550