Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 21 (Search time: 0.017 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ทัศนคติต่อการบริโภคน้ำตาลทรายของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumers' attitude towards consuming processed sugar in Bangkok / สุทินา สุวรรณนามัย
สุทินา สุวรรณนามัย
2553
การเปรียบเทียบกระบวนการตัดสินใจซื้อส้มสายน้ำผึ้งระหว่างผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่และกรุงเทพมหานคร = Comparison purchasing honey tangerines dexision process between consumers in Chiang Mai Province and Bangkok / อิทธิพนธ์ ปิ่นน้ำ
อิทธิพนธ์ ปิ่นน้ำ
2553
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครในการเลือกใช้บริการเที่ยวบินภายในประเทศของบริษัท การบินไทย จำกัด (มหาชน) = Service marketing mix factors affecting decision of consumers in Bangkok Metropolitan towards selecting domestic flights of Thai Airways International Public Company Limited / กมลรัตน์ สวัสดี
กมลรัตน์ สวัสดี
2553
พฤติกรรมของนักศึกษาระดับอุดมศึกษาในเขตกรุงเทพมหานครในการบริโภคอาหารญี่ปุ่น = Behavior of University students in Bangkok towards consuming Japanese food / สุพร สายจู
สุพร สายจู
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟปรุงสำเร็จชนิดผงของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of instant coffee mix in Bangkok / วรพนิต ลิมปภาส
วรพนิต ลิมปภาส
2553
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านมือสองในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting buying decision of second-hand hourse in Bangkok / จตุพร สุวัฒนางกูร
จตุพร สุวัฒนางกูร
2554
ทัศนคติของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครต่อการบริโภคผักไฮโดรพอนิกส์ = Attitude of consumers in Bangkok towards consumption of Hydroponics vegetables / สราพร สุนทโรสถ์
สราพร สุนทโรสถ์
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารเสริมซุปไก่สกัดของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors influencing purchasing decision of chicken soup extract supplement in Bangkok / สมใจ สะสิทร
สมใจ สะสิทร
2551
พฤติกรรมการบริโภคอาหารฟาสท์ฟู้ดของวัยรุ่นในกรุงเทพมหานคร = Consumption behavior of teenagers toward fast food in Bangkok metropolitan / อารีรัตน์ ทัดเสรีวิบูลย์;"Consumption behavior of teenagers toward fast food in Bangkok metropolitan"
อารีรัตน์ ทัดเสรีวิบูลย์
2553
พฤติกรรมการซื้อโลชั่นบำรุงผิวกายของสตรีในกรุงเทพมหานคร = Body lotion buying behaviors of women in Bangkok / สุชาดา เอี่ยมงานทรัพย์
สุชาดา เอี่ยมงานทรัพย์
Discover
Author
1
กมลรัตน์ สวัสดี
1
จตุพร สุวัฒนางกูร
1
จินดา พรธาดาวิทย์
1
จินตนา แสงพรม
1
ธวัช ตันติกุล
1
ธันย์สิตา ทวีมหาทรัพย์
1
พวงพยอม แก้วมูล
1
รพีพรรณ อนิสสิต
1
วชิรา เหลืองทอง
1
วรพนิต ลิมปภาส
.
next >
Subject
6
การจัดการตลาด
2
บริโภคกรรม
2
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
1
การซื้อสินค้า
1
การสื่อสารการตลาด -- กรุงเทพฯ
1
กาแฟสำเร็จรูป -- การตลาด
1
ก๊าซปิโตรเลียมอัดเหลว
1
ความภักดีต่อตราผลิตภัณฑ์
1
ธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ -- การตลาด
1
นักศึกษา -- กรุงเทพฯ
.
next >
Date issued
2
2554
7
2553
6
2552
3
2551
3
2550