Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.018 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตของลูกค้าธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม = Marketing mix factors affecting customer in credit card selection of Siam Commerical Bank Public Company Limited in Mueang distric, Nakhon Pathom province / ประสิทธิ์ ภู่ทอง
ประสิทธิ์ ภู่ทอง
2547
ทัศนคติต่อการให้บริการด้านสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์ของลูกค้าธนาคารพาณิชย์ในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม = Attitudes of commercial bank's customers towards hire purchase credit services in Mueang District, Nakhon Pathom Province / ขุนศึก ผ่องอำไพ
ขุนศึก ผ่องอำไพ
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการบัตรกรุงศรีวีซ่าอิเล็กตรอนของลูกค้า ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers' buying decision of using Krungsri Visa Electron of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in Mueang district, Chiang Mai province / วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์
วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการโครงการธนาคารประชาชนในเขตราษฎร์บูรณะ กรุงเทพมหานคร = Factors affecting the decision to use the services of peoples bank project in Rat Burana District, Bangkok / เพชรี สหายฟ้า
เพชรี สหายฟ้า
2547
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้บริการ บริษัท ออฟฟิศเมท จำกัด = Customer satisfaction towards the services provided by OfficeMate Company Limited / นภสร คชสาร
นภสร คชสาร
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านจัดสรรของลูกค้า อำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting customer decision house of real Estate in Mueang District, Samut Sakhon Province / วีระพันธ์ สายแก้ว
วีระพันธ์ สายแก้ว
2547
ความพึงพอใจต่อส่วนประสมการตลาดของลูกค้าห้างหุ้นส่วนจำกัด ลิขิตศิลป์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer's satisfaction towards the marketing mix of Likid Slip Stationery & Sport Limited Partnership, Chiang Mai Province / อำไพ ภัทรวิศิษฏ์สัณธ์
อำไพ ภัทรวิศิษฏ์สัณธ์
2547
ส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อการเลือกใช้บริการร้านเกมส์คอมพิวเตอร์ของผู้ใช้บริการในอำเภอเมือง จังหวัดลำปาง / ปิยะรัฐ ศรีสวัสดิ์
ปิยะรัฐ ศรีสวัสดิ์
Discover
Author
1
ขุนศึก ผ่องอำไพ
1
นภสร คชสาร
1
ประสิทธิ์ ภู่ทอง
1
ปิยะรัฐ ศรีสวัสดิ์
1
วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์
1
วีระพันธ์ สายแก้ว
1
อำไพ ภัทรวิศิษฏ์สัณธ์
1
เพชรี สหายฟ้า
Subject
3
การตลาด
1
การตลาด -- ลำปาง
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
1
คอมพิวเตอร์
1
ธนาคารกรุงศรีอยุธยา
1
ธนาคารพาณิชย์
1
ธนาคารและการธนาคาร
1
ธนาคารไทยพาณิชย์
1
บริษัทออฟฟิศเมท
.
next >
Date issued
8
2547