Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Dec-2557
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเชียงใหม่ดีเซล จำกัด
รองศาสตราจารย์สิริเกียรติ รัชชุศานติ
;
ภคพล แซ่แต้
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าเงินเชื่อต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของบริษัท นพดลพานิช จำกัด = Credit customer satisfaction towards marketing mix factors of Nopadol Panich company Limited / วิไลวรรณ บุญมาก
วิไลวรรณ บุญมาก
2555
ความพึงพอใจของร้านค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเดอเบล จำกัด สาขาอุดรธานี = Wholesaler satisfaction towards services marketing mix factors of Durbell Company Limited, Udon Thani Branch / อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของร้านขายยาฟาสซิโนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district / ชนปภพ ปั้นทอง;"Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district"
ชนปภพ ปั้นทอง
2550
ความพึงพอใจของของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการของบริษัท ที-แอคเคาท์ จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix of T-account Company Limited / ยงยุทธ พลอยทับทิม;"Customer satisfaction towards services marketing mix of T-account Company Limited"
ยงยุทธ พลอยทับทิม
2550
ความพึงพอใจของสมาชิกต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัทกรีนไดมอนด์จำกัด ในจังหวัดเชียงใหม่ = Members satisfaction toward the marketing mix of Green Diamond Co.,Ltd. in Chiang Mai Province / พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัท ช. รัศมี ซัพพลาย จำกัด = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Ch.Rasamee Supply Company Limited / รุ่งฉัตร รัศมีโกเมน
รุ่งฉัตร รัศมีโกเมน
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดของผลิตภัณฑ์ใยกัญชงของห้างหุ้นส่วนจำกัดเชียงใหม่ฝ้ายทอง = Customers satisfaction towards marketing mix of hemp products of Chiangmai Faithong Limited Partnership / จารุนันท์ จันทรมังกร
จารุนันท์ จันทรมังกร
Discover
Author
1
จารุนันท์ จันทรมังกร
1
ชนปภพ ปั้นทอง
1
พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
1
ภคพล แซ่แต้
1
ยงยุทธ พลอยทับทิม
1
รุ่งฉัตร รัศมีโกเมน
1
วิไลวรรณ บุญมาก
1
อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
Subject
1
พฤติกรรมผู้บริโภค
1
ร้านขายยา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
1
ห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่ฝ้ายทอง
.
< previous
Date issued
1
2557
2
2555
1
2554
1
2552
1
2551
2
2550