Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 41 (Search time: 0.012 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2549
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด เจ.เอส.อิเล็คทริคอล ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of J.S. Electrical Limited Partnerships in Mueang District, Chiang Mai Province / สยาม ธรรมชื่น
สยาม ธรรมชื่น
2549
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านจัดสรรของลูกค้าในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting customer's purchasing house of real estate in San Sai District, Chiang Mai Province / ณัฐพิมล ชื่นดวง
ณัฐพิมล ชื่นดวง
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกรับประทานอาหารมื้อเย็นนอกบ้านของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers' decision in selecting dining-out in Mueang district, Chiang Mai province / พิมพ์ใจ เรืองธนากร
พิมพ์ใจ เรืองธนากร
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์นมพร้อมดื่มของผู้บริโภคในเขตเทศบาลเมืองราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision of drinking milk in Ratchaburi Municipality / ศิริรัตน์ ตรีรัตน์
ศิริรัตน์ ตรีรัตน์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกโรงเรียนอนุบาลเอกชนของผู้ปกครอง ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting parents'selection of private kindergartens in Mueang District, Samut Sakhon Province / อังคณา บัณฑิตอาภรณ์
อังคณา บัณฑิตอาภรณ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อชุดนักเรียนของผู้ปกครองในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting parents'buying decision of school uniforms in Mueang District, Chiang Mai Province / ธำมรงค์ ตันตนะรัตน์
ธำมรงค์ ตันตนะรัตน์
2549
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องใช้บนโต๊ะอาหารประเภทเซรามิคส์ของ ผู้ประกอบการร้านอาหารใน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting restaurant owners'purchasing decision of ceramics tableware in Mueang District, Chiang Mai Province / ณัฐนันท์ ผลเจริญ
ณัฐนันท์ ผลเจริญ
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการที่ปรึกษาทางธุรกิจของผู้ประกอบการในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors influencing the select on of business consultant services of entrepreneurs in Chiang Mai Province / บัณฑิต แสงพยัคฆ์
บัณฑิต แสงพยัคฆ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านอาหารในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customers'decision in selecting restaurants in Samut Sakhon Province / กรกนก เพ็ชรตระกูล
กรกนก เพ็ชรตระกูล
2549
ความพึงพอใจที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดของลูกค้าน้ำดื่มตรากินรีในอำเภอเชียงดาว จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Kinnaree brand drinking water in Chiang Dao District, Chiang Mai Province / สุรศักดิ์ ดาวเงิน
สุรศักดิ์ ดาวเงิน
Discover
Author
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จุมภฏ สนิทธางกูร
1
ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์
1
ชนัญชิดา ดีณรงค์
1
ชนิดา สมวานิช
1
ณัฐนันท์ ผลเจริญ
1
ณัฐพล ยะจอม
1
ณัฐพิมล ชื่นดวง
1
ธนัท โชคชาญสิริ
.
next >
Subject
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
3
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
2
บะหมี่สำเร็จรูป
1
การขนส่งทางอากาศ
1
การบัญชี
1
การให้คำปรึกษา
1
กาแฟกระป๋อง
1
ข้าวสาร
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่...
1
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- กรุงเทพฯ
.
next >