Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 261-270 of 315 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2554ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการของ บริษัท ซิง ซิง เฮง จำกัด = Customer satisfaction towards services provided by sing sing heng company limited / คณินธร มิตรานันทคณินธร มิตรานันท์
2554การวัดระดับอุปนิสัยของนักศึกษาคณะรัฐศาสตร์และรัฐประศาสนศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่โดยใช้หลักการเจ็ดอุปนิสัยสำหรับผู้ทรงประสิทธิผลยิ่ง = Measuring habit level of political science and public administration students, Chiang Mai University, by Applying the seven habits of highly effective people principle / พีระรักษ์ พิชญกุลพีระรักษ์ พิชญกุล
2554ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันต่อองค์การของพนักงานบริษัทซีพีเอฟ เทรดดิ้ง จำกัดในเขตภาคเหนือ = Factors affecting organizational commitment of employees in.CPF Trading Company, Limited, Northern region / เสกสรรค์ ศิริวรรณเสกสรรค์ ศิริวรรณ
2554ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินในซื้อเมล็ดพันธุ์พืชของร้านค้าตัวแทนจำหน่าย ในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting distributors towards seed purchasing decisions in Chiang Mai Province / นภัสนันท์ ปาลวัฒน์จิตธนานภัสนันท์ ปาลวัฒน์จิตธนา
2554ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้ออะไหล่รถยนต์ของผู้ประกอบการอู่ซ่อมรถยนต์ในจังหวัดสมุทรสาคร = Factor influencing spare parts purchasing decision of garage entrepreneurs in Samut Sakhon Province / ยุวดี จารุนุชยุวดี จารุนุช
2554ความพึงพอใจของเกษตรกรต่อการบริการรับซื้อผลิตผลทางการเกษตร ของ บริษัท ลิ้มศักดากุลอุตสาหกรรมการเกษตร (ไทยแลนด์) จำกัด = Satisfaction of farmers towards purchasing services of agricultural products of Limsakdakul Agricultural Industrial / ศิรินทิพย์ คิดคำส่วนศิรินทิพย์ คิดคำส่วน
2554การประยุกต์แนวคิดเศรษฐกิจสร้างสรรค์ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมเกษตรขนาดย่อมในจังหวัดเชียงใหม่ = Application of creative economy concept of small enterprises agro-industry entrepreneurs in Chiang Mai province / ณัฐ ชลเทพณัฐ ชลเทพ
2554พฤติกรรมการเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Tutorial learning behavior of students in upper secondary schools in Mueang Chiang Mai district / บุษรา จันต๊ะภาบุษรา จันต๊ะภา
2554การรับรู้คุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภคผ่านอัตลักษณ์ตราสินค้าบนถุงช็อปปิ้ง = Consumer perception towards brand value through brand identity on shopping bags / เบญจวรรณ ทองสิงห์เบญจวรรณ ทองสิงห์
2554ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด นครพิงค์เวอร์คช๊อพไฮเวย์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction toward services marketing mix of Nakornping Workshop Highway Limited Partnership, Chiang Mai province / ปริจารี อาภรณ์รัตน์ปริจารี อาภรณ์รัตน์