Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 261 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
27
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานบริการฝึกโยคะของผู้บริโภคในพื้นที่กรุงธนใต้ = Marketing mix factors affection customer selection of Yoga centers in South Krungthon Area / ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์
ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์
2552
ความพึงพอใจของผู้เสียภาษีในกรุงเทพมหานครต่อการใช้บริการแลกเช็คคืนภาษีเงินได้บุคคลธรรมดาเป็นเงินสด ณ สำนักบริหารการคลังและรายได้กรมสรรพากร = Satisfactions of taxpayers in bangkok towards personnel tax-return check cashing service at Bureau of Finance and Revenue Management, Revenue Department / มิศรา นิลรำไพ
มิศรา นิลรำไพ
2552
ทัศนคติต่อการบริจาคโลหิตของประชากรในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Attitude of people towards blood donation in Amphoe Mueang Chiang Mai / โสภิดา เพชรสารกุล
โสภิดา เพชรสารกุล
2552
ทัศนคติของบุคลากรโครงการส่งน้ำและบำรุงรักษาแม่กวง สำนักชลประทานที่ 1 จังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อกิจกรรมคุณภาพ 5 ส = Employee attitudes towards 5 S's activities at Mae Kuang Operation and Maintenance Project, Regional Irrigation Office 1, Chiang Mai province / รุ่งนภา กมลธง
รุ่งนภา กมลธง
2552
ปัจจัยส่วนประสมตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในการเข้าชมการแข่งขันกีฬามวยไทยในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting foreign tourists decision towards attending Thai boxing competitions in Mueang Chiang Mai District / เกศินี ประทุมมณี
เกศินี ประทุมมณี
2552
พฤติกรรมการซื้ออาหารสดของผู้บริโภคในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Consumer behavior on buying fresh food in Amphoe Mueang Samut Sakhon / อนัญญา ใบสมุทร
อนัญญา ใบสมุทร
2552
การจัดการคุณภาพบรรจุภัณฑ์ชนิดอ่อนของบริษัทฮูทามากิ (ประเทศไทย) จำกัด = Quality management of flexible packaging at Huhtamaki (Thailand) company limited / วันทนา ฉกะนันท์
วันทนา ฉกะนันท์
2552
ทัศนดติต่อการดัดแปรระบบเครื่องยนต์ไปใช้ระบบก๊าซปิโตรเลียมเหลว (แอล พี จี) ของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลในกรุงเทพมหานคร = Attitude toward adjusting car modifying engine system to use LPG Gas & personal car user in Bangkok / รพีพรรณ อนิสสิต
รพีพรรณ อนิสสิต
2552
การประเมินสมรรถนะพนักงานบัญชีของการไฟฟ้าส่วนภูมิภาค เขต 2 ภาคเหนือ (พิษณุโลก) ตามเกณฑ์มาตรฐานยุทธศษสตร์การพัฒนาบุคลากรภาครัฐ = Evaluation of accountant competence of provincial electric authority Northern Area 2 (Phitsanulok) : based on the government employee development strategic performance standard model / พัชรินทร์ ทานนท์
พัชรินทร์ ทานนท์
2552
เทคนิคการวิเคราะห์และการตรวจสอบของทีมกำกับดูแลผู้เสียภาษีสำนักงานสรรพากรภาค 8 = Analysis techniques and audit of taxpayer supervising team, regional revenue office 8 / วราพร ลำลือ
วราพร ลำลือ
Discover
Author
1
กนกวรรณ บุญญบาล
1
กมล เครื่องนันตา
1
กรรณิการ์ ลำลือ
1
กรรณิการ์ สุขสวัสดิ์
1
กรวิทย์ รักษาสัตย์
1
กรัณย์พล อภิธนภูรินทร์
1
กฤติยา ศรีสุวรรณ
1
กฤษฎา พูนลาภยศ
1
กฤษณา บุญเกิดหาญภักดี
1
กฤษณ์ชัย มิตรสันติสุข
.
next >
Subject
43
การจัดการตลาด
20
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
12
ความผูกพันต่อองค์การ
12
ความพอใจในการทำงาน
12
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
8
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
7
การจูงใจในการทำงาน
7
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
7
พฤติกรรมผู้บริโภค
6
การบัญชี -- โปรแกรมคอมพิวเตอร์
.
next >