Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 304 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
31
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของร้านขายยาฟาสซิโนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district / ชนปภพ ปั้นทอง;"Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district"
ชนปภพ ปั้นทอง
2551
การศึกษาความเป็นไปได้ในการลงทุน ธุรกิจบูติคโฮเต็ล ในอำเภอปาย จังหวัดแม่ฮ่องสอน = A feasibility study on the investment in a Boutique Hotel in Pai district, Mae Hong Son province / พัชรีพร ยศบุญเรือง
พัชรีพร ยศบุญเรือง
2551
กระบวนการตัดสินใจซื้อไส้กรองของผู้ผลิตอุปกรณ์ชิ้นส่วนในกลุ่มอุตสาหกรรมอิเล็กทรอนิกส์ = Buying decision process of component makers in the electronics industry toward cartridge filters / กนกอร ธีรนุลักษณ์
กนกอร ธีรนุลักษณ์
2551
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อชาสมุนไพรเจียวกู่หลานในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer attitude to jiaogulan herbal tea in Mueang Chiang District / กัญจนา กุศลชู
กัญจนา กุศลชู
2551
ความผูกพันต่อองค์การของพนักงานบริษัท เฟดเดอรัล เอ็กซ์เพรส (ประเทศไทย) จำกัด = Employee engagement towards federal express (Thailand) Company Limited / แวววรรณ ละอองศรี
แวววรรณ ละอองศรี
2551
พฤติกรรมการใช้เครื่องสำอางมิสทีนที่มีสารสกัดจากธรรมชาติของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior of using mistine consmetics products containing natural extract in Mueang Chiang Mai District / ศศิประภา ดวงสุรินทร์
ศศิประภา ดวงสุรินทร์
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการของบริษัท ไอ เอ็น จี ประกันชีวิตในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service quality of ING Insurance Company Limited, Chiang Mai Province / วลัยพรรณ เตชะเบญจรัตน์
วลัยพรรณ เตชะเบญจรัตน์
2551
พฤติกรรมการบริโภคเบียร์และปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อเบียร์ของผู้บริโภคในจังหวัดน่าน = Beer consumption behavior and factors affecting beer selection of consumers in Nan Province / ชาญศักดิ์ สิทธิพงศ์
ชาญศักดิ์ สิทธิพงศ์
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้ยารักษาโรคตาในผู้ป่วยโรคตาของจักษุแพทย์โรงพยาบาลในเขตภาคเหนือของประเทศไทย = Marketing mix factors affecting Ophthalmologist selection of eye medicine in the hospitals in the Northern Region of Thailand / สิริพิม อร่ามนภา
สิริพิม อร่ามนภา
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์อาหารจากงาของผู้บริโภคในอำเภอเมืองแม่ฮ่องสอน = Marketing mix factors affecting sesame food products purchasing preferences of consumer in Mueang Mae Hong Son District / บุตร์ชล สุวรรณลพ
บุตร์ชล สุวรรณลพ
Discover
Author
1
กชกร ทุ่งสี
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กนกอร ธีรนุลักษณ์
1
กมลรัฐ ลิ้มไขแสง
1
กมลวรรณ พิมพะปะตัง
1
กรกมล วิจารณ์พล
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กรวิทย์ ศานติอาวรณ์
1
กฤษณะ แสนวาสน์
.
next >
Subject
36
การตลาด
20
ความผูกพันต่อองค์การ
18
การจัดการตลาด
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
17
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
11
การตัดสินใจ
9
การจูงใจในการทำงาน
7
การบัญชี
7
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
7
ปัจจัย
.
next >