Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 241-250 of 267 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
...
22
23
24
25
26
27
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ผลของการเปลี่ยนสำนักงานสอบบัญชีและประเภทความเห็นของผู้สอบบัญชีคนก่อนที่มีต่อการสร้างกำไรของบริษัทจดทะเบียนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = Effect of auditor change and opinion type of former auditor on Earnings management of Listed Companies in the stock exchange of Thailand / วีระพงษ์ กิติวงค์
วีระพงษ์ กิติวงค์
2550
การพัฒนาระบบสารสนเทศเพื่อการบริหารต้นทุน ของวิสาหกิจชุมชนกลุ่มผลิตภัณฑ์ผ้าทอ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Information system development for cost management of community enterprises in textile products in Chaing Mai Province / ราชันย์ มาทา
ราชันย์ มาทา
2550
ความพึงพอใจของสมาชิกต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัทกรีนไดมอนด์จำกัด ในจังหวัดเชียงใหม่ = Members satisfaction toward the marketing mix of Green Diamond Co.,Ltd. in Chiang Mai Province / พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
2550
การศึกษาความเป็นไปได้ในการลงทุนธุรกิจรับติดตั้งอุปกรณ์ในการใช้ก๊าซธรรมชาติ (NGV) สำหรับรถยนต์ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Feasibility study on the investment of natural gas vechicles (NGV) installation business in Chiang Mai Province / นฤมล เป็งโก
นฤมล เป็งโก
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้สถานบันเทิง ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province / ดนุ สถิตเมธากุล;"The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province"
ดนุ สถิตเมธากุล
2550
การวัดผลการดำเนินงานของสวนส้มแห่งหนึ่งในอำเภอแม่อาย จังหวัดเชียงใหม่ = The performance evaluation of orange orchard in Mae Ai district, Chiang Mai province / ปวิน น้อยเรือง;"The performance evaluation of orange orchard in Mae Ai district, Chiang Mai province"
ปวิน น้อยเรือง
2550
การศึกษาความเป็นไปได้ในการลงทุนประกอบกิจการร้านอาหารประเภทแฟรนไชส์ ร้านเย็นเตาโฟเครื่องทรง โดย อ.มัลลิการ์ ในห้างค้าปลีกขนาดใหญ่ จังหวัดเชียงใหม่ = Feasibility study of investment on franchising Yentafo krueng songe by Ajarn Mallika in the Chiang Mai Hypermarket / อกนิษฐ์ เกตุทิม
อกนิษฐ์ เกตุทิม
2550
พฤติกรรมของผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลไม้สดตัดแต่งในร้านค้าปลีกสมัยใหม่ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior in dicision making to purchase cut fruits in modern trades in Chiang Mai Province / อาทิตย์ อุทธวัง
อาทิตย์ อุทธวัง
2550
พฤติกรรมการซื้อลำไยของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers'buying behavior of dried longan in Mueang District, Chiang Mai Province / เอื้องพร สุรินธรรม
เอื้องพร สุรินธรรม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers decision on purchasing bakery in Mueang District, Chiang Mai Province / ตุลเกตุ บุญถนอม
ตุลเกตุ บุญถนอม
Discover
Author
1
กนกวรรณ ปรีชาชาญ
1
กนกวลี รัตนนัยน์
1
กมลวรรณ กลับศรี
1
กรกนก มีประเสริฐวาจา
1
กรลักษณ์ พันธ์เกษมสุข
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤษฎ์ เฟื่องวณิชศาสตร์
1
กฤษดาพร พรหมสอน
1
กวิน สิงหโกวินท์
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
.
next >
Subject
53
การตลาด
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
14
การบัญชี
11
ต้นทุนการผลิต
11
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
10
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
8
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
7
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
6
การลงทุน
6
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
.
next >