Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.018 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2549ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการร้านบ้านใร่กาแฟในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Banrie Coffee stroes in Bangkok / พรพิมล อารีประเสริฐกุลพรพิมล อารีประเสริฐกุล
2549ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการรถไฟฟ้าใต้ดินสายเฉลิมรัชมงคล = User satisfaction towards the underground train service of the Chaluemratchamongkol Line / ศิริพร โชติกพัฒนาศิริพร โชติกพัฒนา
2549ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการชำระค่าสินค้าหรือบริการผ่าน Laser Zone ของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards laser zone bill payment services of Siam Commercial Bank Public Company Limited in Bangkok Metropolitan / จิตตานุช บำเหน็จพันธุ์จิตตานุช บำเหน็จพันธุ์
2549ความพึงพอใจต่อบัตรประจำตัวนักศึกษาที่เป็นบัตร เอ.ที.เอ็ม. ของนักศึกษา ในกรุงเทพมหานคร = Satisfaction towards student identity-ATM combined card of students in Bangkok metropolitan / นงลักษณ์ สุขอภิญญานงลักษณ์ สุขอภิญญา