Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-12 of 12 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Oct-2558
ส่วนประสมการตลาดอิเล็กทรอนิกส์ที่มีผลต่อผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหารทางออนไลน์
จอมใจ แซมเพชร
;
นิลุบล ราหุรักษ์
Oct-2558
การเปรียบเทียบการรับรู้ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ต่อภาพลักษณ์ตราสินค้าคอนโดมิเนียมระดับท้องถิ่นและระดับประเทศ
นฤมล กิมภากรณ์
;
ปิยาพร สร้อยสุวรรณ
Discover
Author
1
ฐิติรัตน์ เปี้ยวงศ์
1
ณภัคอร สงวนตั้ง
1
ณัฐภัทร ดีกระจ่าง
1
ทิพย์วัลย์ ใจสุวรรณ์
1
นันทนา พ้นภัยพาล
1
นิลุบล ราหุรักษ์
1
ปิยาพร สร้อยสุวรรณ
1
ศศิมา วีระโชติไกร
1
อัจฉรา ยมจันทร์
1
เภารีนา พวงกิ่งแก้ว
.
next >
Subject
2
พฤติกรรม
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
ส่วนประสมการตลาด
1
การค้าปลีก
1
การจัดจำหน่าย
1
การตลาด
1
การตลาดอิเล็กทรอนิกส์
1
การบริโภคอย่างยั่งยืน
1
การแบ่งส่วนตลาด
1
ขนมไทย
.
next >