Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 53 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการรถโดยสารประจำทางเส้นทางเชียงใหม่-กรุงเทพมหานคร ของผู้โดยสารสถานีขนส่งผู้โดยสารจังหวัดเชียงใหม่ แห่งที่2 = Marketing Factors Affecting (Chiang Mai) Passenger's Selection of Bus Service to Bangkok from Chiang Mai Bus Station Two (Chiang Mai Arcade Station) / ชาลินี โพธิ์ศิริ
ชาลินี โพธิ์ศิริ
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสลากออมสินพิเศษงวดที่ 31 ของผู้บริโภค = Marketing mix factors affecting consumers' buying decision of Premium savings certificate 31
วิชิต ชอบพานิช
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of frozen Ready-to-eat meals in Bangkok / อุทัย สายนิยม
อุทัย สายนิยม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อปุ๋ยอินทรีย์ของเกษตรกรในอำเภอสบปราบ จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting farmer's decision on purchasing organic fertilizer in Sop Prap District, Lampang Province / โกมล นาคสิงห์
โกมล นาคสิงห์
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสำเร็จรูปแช่แข็งของลูกค้าร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchase of frozen ready-to-eat meals from moderm retailers in Bangkok metropolitan / นาฏยา พันธเสน
นาฏยา พันธเสน
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านจำหน่ายอุปกรณ์และซ่อมบำรุงรถจักรยานยนต์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumer selection of motorcycle maintenance and parts shops in Mueang Samut Sakhon District / เชิดชัย หุยากรณ์
เชิดชัย หุยากรณ์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจขายผลิตผลทางการเกษตรของสมาชิกสหกรณ์การเกษตรแม่แจ่ม จำกัด = Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members / ประยุทธ เป็นมูล;" Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members"
ประยุทธ เป็นมูล
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของพนักงานในสวนอุตสาหกรรมโรจนะ จังหวัดระยอง = Marketing mix factors affecting motorcycle purchasing decisions of workers in workers in Rojand industrial park, Rayong Province / นิคร อินต๊ะกอก
นิคร อินต๊ะกอก
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจทำประกันชีวิตของพนักงานในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors influencing employees buying decision of life insurance in Mueang Samut Sakhon district / วิกานดา เสรีสมนึก
วิกานดา เสรีสมนึก
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำปลาแท้ของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of genuine fish sauce in Samut Sakhon Province / มติ รัตนเสรีวงษ์
มติ รัตนเสรีวงษ์
Discover
Author
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
1
จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
1
จิตรา สูงแข็ง
1
ชานุวัฒน์ ตาวินโน
1
ชาลินี โพธิ์ศิริ
1
ฐายินี เอี๊ยบทอง
1
ฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูร
.
next >
Subject
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
4
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
4
สินเชื่อ
2
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
2
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
ร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
1
กลุ่มธุรกิจบริษัทเชียงใหม่ดีไซน์
1
กลุ่มอุตสาหกรรมอาหาร
.
next >