Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 17 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อพืชผักเมืองหนาวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Mai / ธนัท โชคชาญสิริ;"Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Ma"
ธนัท โชคชาญสิริ
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อข้าวสารบรรจุถุงของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase packed rice in Mueang district, Chiang Mai province / ศุภวัชร์ ยาวิสิทธิ์
ศุภวัชร์ ยาวิสิทธิ์
2549
ทัศนคติที่มีต่อฉลากโภชนาการของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers attitudes towards nutrition lables in Mueang District, Chiang Mai Province / ชลีลักษณ์ สุทธภักติ
ชลีลักษณ์ สุทธภักติ
2549
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกโรงเรียนสอนทำเบเกอรี่ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers in selecting bakery school in Mueang District, Chiang Mai Province / โยธิน อนุชิตานุกูล
โยธิน อนุชิตานุกูล
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกรับประทานอาหารมื้อเย็นนอกบ้านของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers' decision in selecting dining-out in Mueang district, Chiang Mai province / พิมพ์ใจ เรืองธนากร
พิมพ์ใจ เรืองธนากร
2549
พฤติกรรมการบริโภคไอศครีมในร้านไอศกรีมของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing ice cream at ice cream shops in Mueang District, Chiang Mai Province / วิรัตน์ ศรีรัชตระกูล
วิรัตน์ ศรีรัชตระกูล
2549
ทัศนคติที่มีต่อการสื่อสารการตลาดบนสื่อโทรทัศน์เคลื่อนที่ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer attitudes towards mobile marketing communication in Mueang district, Chiang Mai province / วิภาวดี ศรีชัย
วิภาวดี ศรีชัย
2549
พฤติกรรมการใช้บริการเครื่องซักผ้าแบบหยอดเหรียญของผู้ใช้บริการ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Behavior of using vending washing machine of consumers in Mueang District, Chiang Mai Province / ปฏิภาณ ภมรสูต
ปฏิภาณ ภมรสูต
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์สบู่และแชมพูสมุนไพรของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the consumer buying decisions of herbal shampoo and soap product in Mueang District, Chiang Mai Province / นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
2549
ทัศนคติของผู้ใช้บริการโทรศัพท์เคลื่อนที่ต่อเทคโนโลยี 3G ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Attitude of moblie phone subscribers towards 3G technology in Mueang District, Chiang Mai Province / อรณิชา ชัยชาญ
อรณิชา ชัยชาญ
Discover
Author
1
วิรัตน์ ศรีรัชตระกูล
1
ศุภวัชร์ ยาวิสิทธิ์
1
สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
1
สุขนิรันดร์ หวังสันติธรรม
1
อรณิชา ชัยชาญ
1
เยาวลักษณ์ ไทยานันท์
1
โยธิน อนุชิตานุกูล
.
< previous
Subject
9
การตลาด
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
1
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่...
1
ข้าวสาร
1
ฉลาก
1
นมเปรี้ยว
1
น้ำผลไม้
1
น้ำผัก
1
ผัก
1
ภาษาญี่ปุ่น -- การศึกษาและการสอน
.
next >