Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาย่อย เซ็นทรัลแอร์พอร์ต เชียงใหม่ = Customer's satisfaction towards services of The Siam Commercial Bank (Public) Company Limited, Central Airport Sub Branch, Chiang Mai / ยุทธนา ศิริธร
ยุทธนา ศิริธร
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการของบริษัท สมจิตร์แอร์ เอ็นจิเนียริ่ง จำกัด = Customers'satisfaction towards the services of Somchit Air Engineering Co., Ltd. / พรพิมล เถียรรุ่งเรืองชัย
พรพิมล เถียรรุ่งเรืองชัย
2548
ความพึงพอใจของผู้ป่วยต่อการบริการของห้องผ่าตัดโรงพยาบาลเชียงใหม่ราม จังหวัดเชียงใหม่ = Patient's satisfaction towards operating room services at Chiang Mai Ram Hospital, Chiang Mai Province / ธนิดา ชัยนารักษ์
ธนิดา ชัยนารักษ์
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของคลังสินค้าบริษัทการบินไทย จำกัด (มหาชน) ท่าอากาศยานเชียงใหม่ = Customer's satisfaction towards the service marketing mix factors of cargo terminal, Thai Airways International Public Co., Ltd., Chiangmai International Airport / สว่าง มูลอินต๊ะ
สว่าง มูลอินต๊ะ
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการด้านสินเชื่อของศูนย์ธุรกิจลูกค้าบรรษัท ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) จังหวัดเชียงใหม่ = The Customer's satisfaction with credit services of business banking center at Kasikornthai Bank Public Company Limited, Chiang Mai Province / ปรีดา ชื่นจิตต์ศิริ
ปรีดา ชื่นจิตต์ศิริ
2548
ความพึงพอใจของมหาบัณฑิตที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของหลักสูตรปริญญาโทสาขาวิชาบริหารธุรกิจสำหรับผู้บริหาร (เชียงใหม่) คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = The Satisfaction of graduate students toward the service marketing mix of the Executive MBA Program (Chiang Mai) of the Business Administration Faculty, Chiang Mai University / พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการด้านสินเชื่อเช่าซื้อของบริษัท นิ่มซี่เส็งลิสซิ่ง จำกัด = The Customers's satisfaction towards hire purchase loan services of Nim See Seng Leasing Company Limited / ปิยะนาถ สุวิทย์ศักดานนท์
ปิยะนาถ สุวิทย์ศักดานนท์
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการซื้ออุปกรณ์การเลี้ยงผึ้งจากบริษัท เชียงใหม่ เฮลตี้ โปรดักส์ จำกัด = Customer's satisfaction towards purchasing bee equipment from Chiang Mai Healthy Product Co., Ltd. / ปุณยนุช อินต๊ะ
ปุณยนุช อินต๊ะ
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของโรงแรม ดิ อินเตอร์เนชั่นแนล เชียงใหม่ = Costumer's satisfaction toward the services of the International Hotel Chiangmai / สมศิริ นิสิตศิริ
สมศิริ นิสิตศิริ
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการธนาคารผ่านอินเทอร์เน็ตของธนาคารพาณิชย์ใน จังหวัดเชียงใหม่ = Customers'satisfaction towards the internet banking services of Commercial Banks in Chiang Mai Province / บริรักษ์ ทุ่งแจ้ง
บริรักษ์ ทุ่งแจ้ง
Discover
Author
1
สว่าง มูลอินต๊ะ
1
อภิพงศ์ บุญธรานุรักษ์
.
< previous
Subject
3
บริการลูกค้า -- เชียงใหม่
2
ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่
2
สินเชื่อ
1
การตลาด
1
คลังสินค้า -- เชียงใหม่
1
ท่าอากาศยานเชียงใหม่
1
ธนาคารกสิกรไทย
1
ธนาคารพาณิชย์ -- เชียงใหม่
1
ธนาคารไทยพาณิชย์
1
บริษัท นิ่มซี่เส็งลิสซิ่ง
.
next >