Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
ENG: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
การพัฒนาระบบการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ กรณีศึกษา บริษัท ลานนาคอม จำกัด = Customer relationship management system development case study Lannacom Co.,Ltd./ ธีรัชริน ขันอัศวะ
ธีรัชริน ขันอัศวะ
2555
การปรับปรุงการให้บริการของธนาคารโดยใช้เทคนิคลีน = Bank service improvement using lean techniques / อรรถพร เกตุแค
อรรถพร เกตุแค
Discover
Author
1
ธีรัชริน ขันอัศวะ
1
อรรถพร เกตุแค
Subject
1
การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า
1
ความสัมพันธ์กับลูกค้า
1
ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- คว...
1
ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- เช...