Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Aug-2558
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการซื้ออาคารชุด ในเขตบางแค
อาจารย์ ดร.วรรณัย สายประเสริฐ
;
มัณฑานา รอดมณี
2550
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบริการข่าวสารอิเล็กทรอนิกส์ผ่านทางอีเมล์ของผู้บริโภคในภูมิภาคเอเชีย-แปซิฟิก = Factors affecting consumers' choice of purchasing E-mail News Services of Asia Pacific's Region / นิรัชชา เชิงเวลลิ่งค์
นิรัชชา เชิงเวลลิ่งค์
2553
พฤติกรรมการใช้ข้อมูลจากกระดานสนทนาออนไลน์เว็บไซต์สยามโฟนดอทคอมในการตัดสินใจซื้อโทรสัพท์มือถือสมาร์ทโฟน = Consumer behavior in using data from Siamphone dot com forum towards purchasing decision of smartphone / ศราวุธ ทาคำ
ศราวุธ ทาคำ
2547
การเปรียบเทียบทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อร้านขายของชำ ในจังหวัดเชียงใหม่ / อัษฎาวุธ โลหนันทน์
อัษฎาวุธ โลหนันทน์
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการซื้อสมาร์ตโฟนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision towards purchasing Smartphone in Mueang Chiang Mai District/ ประสงค์ วงษา
ประสงค์ วงษา
2552
ความต้องการของชาวญี่ปุ่นต่อสถานที่พักระยะยาวบนถนนช้างคลาน อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Needs of Japanese for long stay accommodations on Changklan road, Amphoe Mueang Chiang Mai / จันทร์จิรา ตันตยานุสรณ์
จันทร์จิรา ตันตยานุสรณ์
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจที่มีต่อบริการของบริษัทคิดดี ทำดี แรงดี ออแกไนเซอร์ จำกัด = Corporate-customer satisfaction towards services of Kid Dee Thum Dee Organizer Limited / จิตติ โลจนไพบูลย์
จิตติ โลจนไพบูลย์
Discover
Author
1
จันทร์จิรา ตันตยานุสรณ์
1
จิตติ โลจนไพบูลย์
1
นิรัชชา เชิงเวลลิ่งค์
1
ประสงค์ วงษา
1
มัณฑานา รอดมณี
1
ศราวุธ ทาคำ
1
อัษฎาวุธ โลหนันทน์
Subject
1
การขายปลีก
1
การสนทนาผ่านอินเตอร์เน็ต
1
ข่าวสาร
1
นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- ญี่ปุ่น
1
บ้านห้องชุด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
1
ร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่
1
อาคารชุด
1
โทรศัพท์เคลื่อนที่ -- การจัดซื้อ
1
โทรศัพท์เคลื่อนที่ -- การตลาด
Date issued
6
2550 - 2558
1
2547 - 2549