Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-50 of 52 (Search time: 0.012 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
การรับรู้ภาพลักษณ์ตราสินค้าระหว่างรถยนต์ยี่ห้อโตโยต้าและฮอนด้าของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Consumer perception of brand image between toyota and honda cars in Chiang Mai Province / เสกสรรค์ โอสถิตย์พร
เสกสรรค์ โอสถิตย์พร
2554
การรับรู้คุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภคผ่านอัตลักษณ์ตราสินค้าบนถุงช็อปปิ้ง = Consumer perception towards brand value through brand identity on shopping bags / เบญจวรรณ ทองสิงห์
เบญจวรรณ ทองสิงห์
2551
ความพึงพอใจในการบริการหลังการขายของลูกค้า บริษัท นัติมอเตอร์ จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards after-sales services of Nat Motor company limited Chiang Mai Province / วีระชาติ ตรีชัยวิจิตร
วีระชาติ ตรีชัยวิจิตร
2552
การศึกษาเปรียบเทียบความพึงพอใจของผู้ใช้บริการโรงแรมปางวิมานเพลสและโรงแรมปางสะหวันเพลส จังหวัดเชียงใหม่ = A Comparative study of customer satisfaction towards services at Pangviman Place Hotel and Pangsawan Place Hotel in Chiang Mai Province / มินตรา ศรีสังสิทธิสันติ
มินตรา ศรีสังสิทธิสันติ
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการเลือกร้านอาหารญี่ปุ่นย่านถนนิมมานเหมินทร์ อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer decision toward selecting Japanese restaurants on Nimmaheminda road, Mueang Chiang Mai District / ณธัชพงศ์ โชติปรีชารัตน์
ณธัชพงศ์ โชติปรีชารัตน์
2550
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อบะหมี่กึ่งสำเร็จรูปของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumers' choice of instant noodles in Chiang Mai Province / วีราวรรณ ชาญประพันธ์
วีราวรรณ ชาญประพันธ์
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อความต้องการใช้บริการสายการบินไทยแอร์เอเซีย ในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumer demand for Thai Air Asia Airlines in Chiang Mai Province / สุธิดา เมธีธารพงศ์วาณิช
สุธิดา เมธีธารพงศ์วาณิช
2551
การศึกษาการใช้ก๊าซแอลพีจีสำหรับรถยนต์ส่วนบุคคล ในจังหวัดเชียงใหม่ = A Study of using liquefied petroleum gas (LPG) in personal cars in Chiang Mai province / วิภาสิริ สุระจิตต์
วิภาสิริ สุระจิตต์
2552
ปัจจัยที่มีผลต่อการลงทุนของลูกค้าในกองทุนเปิด ยูโอบี ชัวร์ เดลี ธนาคารยูโอบี จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting customers' investment in UOB Sure Daily Open-ended Fund of UOB Bank in Chiang Mai Province / อัฉรีวรรณ ผดุงนิธิมานนท์
อัฉรีวรรณ ผดุงนิธิมานนท์
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการเสริมความงามเล็บในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affection customer decision towards selecting nail beauty salon services in Mueang Chiang Mai District / อัจฉริยะ วัฒนาพร
อัจฉริยะ วัฒนาพร
Discover
Author
1
กัญจนา กุศลชู
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
1
จารุมาศ โต๊ะถม
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
ญาลินี รัตนอาชากุล
1
ณธัชพงศ์ โชติปรีชารัตน์
1
ธนสิทธิ์ ธนูสนธิ์
1
ธัชพล ภัทรไชยประภา
1
ธัญลักษณ์ นนทวิศรุต
.
next >
Subject
12
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
9
การตลาด
5
การจัดการตลาด
5
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
4
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
4
รถยนต์ -- การจัดซื้อ
2
การตัดสินใจ
2
ปัจจัย
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
อาหารสำเร็จรูป
.
next >
Date issued
5
2555
5
2554
2
2553
12
2552
23
2551
5
2550