Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรองรัตน์ คำรินทร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:51:26Z-
dc.date.available2014-09-18T06:51:26Z-
dc.date.issued2543en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ร192ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1269219en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20868-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2543en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectบัตรอวยพร -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการซื้อบัตรอวยพรของผู้บริโภคในอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ / รองรัตน์ คำรินทร์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0343rk_tpg.pdf66.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_abs.pdf147.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_con.pdf439.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_ch1.pdf151.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_ch2.pdf140.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_ch3.pdf86.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_ch4.pdf5.27 MBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_ch5.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_bib.pdf54.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0343rk_app.pdf184.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.