Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจิโรจน์ จารุเกศนันท์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:50:15Z-
dc.date.available2014-09-18T06:50:15Z-
dc.date.issued2539en_US
dc.identifier.govdocว 771.5324 จ387กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1184213en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20673-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2539en_US
dc.subjectฟิล์มถ่ายภาพ -- การตลาดen_US
dc.titleการศึกษาเปรียบเทียบกลยุทธ์การตลาดของผลิตภัณฑ์ฟิล์มสีในประเทศไทย : กรณีศึกษาฟิล์มสีฟูจิและโกดัก / จิโรจน์ จารุเกศนันท์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0239jj_abs.pdf127.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.